manoyar
به وبلاگ صاحب الزمان (عج) خوش آمدید
برچسب:, :: ::  نويسنده : boshra

دستمو بگیر نذار اشتباه برم جز در خونت

تو بگو کجا برم بی قرارتم اینهمه قرار من

 تو بی کسیام عشق تو صبار من

عشق اول و اخر من سایه تو روسر من

ای همه باور من ای کسو کارم  اهههه

به تو مدیونم به نگات به همه عاشق کشیات

میزنه دل سر به هوات تا تو رو دارم من

جـای تو توی دل شکـستست

اسمت کلید همه درای بستست

وقتی دلم از زندگی سیره .....

یاد تو مرهم واسه دلای خستست

منه سرگردونو ببین اشکای پنهونو ببین

غربت مهمونو ببین تو پناهم باش

 دستای خالیمو ببین بی پرو بالیمو ببین

گرفته حالیمو ببین تکیه گاهم باش....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

اللهم عجل لولیک الفرج
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منو یار و آدرس manoyar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 26677
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1